Nekad Harry. | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
704
Reaction score
335
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad heter du på discord? 1harryy.

Vad är ditt Hex:ID 11000014169741e

Ange ditt födelsedatum 5 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Hemma runt 16:00 spelar till 22:00 på vardagar men på helger kan de bli upp till 01:00 till 03:00 samt lov kan det bli senare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 22 Januari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit avstängd 1 gång men personen som banna gjorde om den fyra gånger men bannen var ojiltlig, jag kan ej lägga in bild men sicka pm för bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakt har flera uppgifter men överlag har servervakter som uppgift att övervaka servern och se till att inte några server regler bryts då påfölderna leder till svban eller en varning. En servervakts uppgift är att även hjälpa nyinkommna på servern så de får trygghet på servern genom att t.ex rekommendera de att läsa igenom server reglerna mm. En servervakt är även där då den underlätta jobbet för staffs så det blir enklare för staff teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underätta jobbet för staffs samt att jag har sett att mycket dåliga saker händer på servern på sistondet alltså regelbrott osv. Jag vill även bli servervakt på servern då jag kan kicka lallare som lallar på piren och andra ställen. Min huvud anledning till att jag ville bli servervakt var att göra servern till en roligare plats samt roligare rp genom att kicka de oseriösa som slåss utan anledning på piren osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man t.ex ressar eller använder /toggelid eller bannar i senario. Ett sådant exempel kan vara om det utsker en skottlostning då personen som är servervakt ressar sig själv eller andra samt kanske använder /toggelid eller kickar/bannar i senario bara för att vinna i ett senario, då bryter servervakten mot serverns regler bland annat powergaming samt servervakt abuse.

Senast ändrad:
Nekad du blev bannad den 6 januari. Ansök igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka