Nekad harjutsalo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harjutsalo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? harjutsalo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Tim Jansson har alltid drömt om att bli polis, en passion som präglat hans liv. Han växte upp med en stark känsla för rättvisa och vill göra skillnad i samhället. Förutom sitt yrkesintresse älskar han bilar, motorer och sociala aktiviteter.Tim är lyckligt gift och har tre barn, som han älskar djupt. Familjen delar hans passion för bilar och motorer, vilket skapar många gemensamma stunder i garaget och på vägen. Utanför jobbet är han social och trivs med att umgås och knyta kontakter. Hans entusiasm för både sitt arbete och sin familj gör honom till en inspirerande person i alla delar av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rp där alla kommer att ha det kul, detta kommer att genom att jag till exempel inte kommer spela för att vinna alla scenarion utan också ta förluster ibland. jag har rpat i nästan 4 år i mitt fivem tid och därmed utvecklats!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver göra allt för att vinna utan man kan låta motkompisen få en chans också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Fearrp att man ska värna för sitt liv , VDM använder sitt fordon som vapen och RDM att man dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört nästan i fyra år med medlemskap på andra servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? njaa inte så mycket som jag nu skulle kunna ta upp.

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka