Dubbelpost Harald#5488 | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harald#5488

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Jag kan inte få fram den i tillfället

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Harald#5488

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Abdi han är född 1980-10-02 och han är från Irak.Han ÄlSKAR bilar någon gång så vill han jobba på Inquisitor eller marja lisas eller saras. Mohammed vill sikta på att bli chef på nån av de jobben. Mohammed är från en väldigt fattig familj och hans mamma har gjort väldigt mycket för han och hans familj. Han pappa lämnade hans familj när det blev krig. Så han vill värkligen bli en bra son så senare han kan ge mycket pengar till sin mamma och sina syskon.

Efter det så kommer han leta upp hans pappa och senare så ska han flexa sina pengar och senare lämna sin pappa. Han drömm bil är att ha en import en mclaren eller typ en lambo för han gillar typ alla sorters bilar super hyper och jdm bilar. Han vet VÄLDIGT mycket om bilar och han är väldigt intresserad i det också så det är ett perfeckt jobb frö han om han får det.
Hna kommer var jätte glad om han får det jobbet. som sagt det är hans drömm jobb men han måste jobba sig upp så han måste kanske jobba på mekonomen först eller något annat jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo för att kunna skriva på blocket och å twitter så det blir enklare att sälja och köpa bilar på det sättet och man kan få reda på om ett jobb söker anställda så kan man skriva till dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo för att jag såg när jag började spela fiveM att det var den största svenska servern på fiveM och jag kollade mycket på cosmos lives och sen så började min kompis splea det innan jag och han sa att det var den bästa servern han har spelat på och det tycker jag med så det var därför jag började spela på Unive för att det såg roligt ut.

Hur hittade du Unive? Jo som sakt genom cosmos_bt och min kompis för att det såg bra ut för eftersom ni är så stränga med Rp så blir det så bra server att spela på eftersom det är alltid rp och det är det jag gillar för jag har spelat på andra servar som dom inte har alls bra RP och jag gillade inte inte det så mycket det är därför jag spelar på unive för det är en bra server och bra RP på den .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli miljonär och jobba på en bilferma och ha många fina bilar som man kan sälja och åka runder i .

Vad har du som mål att uppnå på Unive? typ presic som på mitt mål med mitt rollspel det är att bli rik ha flera snygga bilar och ha ett bra jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har bara spelat unive för att det är den bästa server jag vet för att det är seriöst rollspel och det är var jag letar efter men jag spelar fortnite med min kompis ibland men jag vill bara spela unive men jag vill inte vara dum mot han just nu har jag spelar unive i snart 2 veckor i rad men jag har varit ute med kompisar mycket men jag kommer alltid hem i tid så jag kan spela på denna server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag kommer aldrig fråga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka