Nekad hansolofsson | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hansolofsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henric

Vad är ditt discord namn? hansolofsson

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, sarkastisk, lösnings orienterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Bakgrund: Joel Johansson är 25 år och kommer från Stockholm. Han växte upp med sin mamma och började meka med moppar och bilar redan som tonåring. Han blev rätt duktig och började fixa bilar åt folk på sidan. Men sen blev det problem med ett MC-gäng som inte gillade att han tog deras kunder, så han drog från stan. Nu har han kommit till en ny stad för att börja om och försöka göra rätt för sig.

Framtid: Joel vill starta sin egen bilverkstad och hjälpa till folket och tjäna pengar. Helst lagligt, men om det behövs så gör han lite fuffens på sidan. Han drömmer om att ha ett eget garage, några feta bilar och kanske ett gäng han kan lita på. Målet är att bli något stort i stan, med eller utan genvägar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en trovärdig karaktär som skapar engagerande RP för andra. Joel Johansson är en driven bilmekaniker med både lagliga och olagliga kontakter, vilket öppnar upp för många typer av sociala rp scenarion. Jag gillar att dra igång scenarion, bygga relationer. Målet är alltid att göra RP:n trovärdig och rolig för alla runtomkring.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten ska ha roligt. T.ex i ett snutjag så kanske man inte ska välja den snabbaste bilen på servern men en rimlig bil som man kan ha ett roligt och långvarigt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta är första gången jag spelar på Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, Fearrp, Suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har många vänner som spelar på unive så att jag kommer att rpa med dem så att de kan visa mig hur eran rp på unive är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka