- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0
Vad är ditt namn i verkligheten? 11000011b9f699e
Vad är ditt discord namn? coronaskatan#7815
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär Hans är 112 år gammal och har långe jobbat som båtförsäljare Vianor och mekaniker av olika slag. Nu för tiden ägnar sig mest hans åt sin trädgård och sina barn.
Hans bor inte med någon för hans fru gick bort och ett av hans barn har dött hasse men en är ute och jobbar i amerika.
När Hans var liten så hade han en ätt uppväxt, blev ofta inte mobbad i skolan eller retad . Nu i senare år så har han lärt sig att Kompsiar och famlij är det ända som spelar roll.
Annars på fritiden hänger Hans med sina bästa vänner (Hoffa,75 år) och (Muhmad, 69 år), dom äter ofta på restauranger efter jobbet och har det kul och Ibland så åker dom på carmets med sina feta bilar.
Hnas är en skön grabb som älskar att vara social och ha roligt med kompisar och familj.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan börja med mina roller jag har haft på Unive: Båtsäljare,meko,bilförsäljare.
Tog en lång paus på Unive men är mer redo än någonsin att komma tillbaks och ha det kul med vänner för vi har börjat spela det nu i typ 3 månader nästan varje dag.
Har inte mina roller kvar, och märker ingame att man inte får samma upplevelse än som att vara whitelistad man kan inte få jobb som bilförsäljare t.ex och det saknar jag.. Tänkte bli polis, eller något med bilar å jag ää intersserad av bilar och hjälpa andra därför kan jag behöva whitelist.
Men också älskar jag servern och vill ha tillbaka whitelist då jag kommer börja spela på servern och hjälpa andra.
Jag kommer bidra med en grym rp och hjälpa alla dom behöver hjälp, inte bara ingame utan även på discord och då dom att ha så maximalt roligt det bara går på denna server.
Tack snälla
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här är den enda roliga och därför vill jag bli det och min dröm är att jobba som bilförsäljare och just därför.
Hur hittade du Unive? Jag och mina polare började spela fiveM och vi började leta runt olika och då testade vi mssor och då hittade vi ingen tills en kompis till mig hittade denna server och sen dess har vi kört det nästan varje dag.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra och utveckla min RP eftersom jag tar min RP väldigt seriös. jag vill få olika scenarion i jobbet och så kan man bidra till dom på ett bra sätt. jag vill RP med olika Soters folk och kanske kunder/klienter och kunna vara en förebild för andra som är nya i rp communty.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag kör bara denna för det är den enda bra och seriösa server och därför vill jag bara köra den och roliga och därför kör jag denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? 11000011b9f699e
Vad är ditt discord namn? coronaskatan#7815
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär Hans är 112 år gammal och har långe jobbat som båtförsäljare Vianor och mekaniker av olika slag. Nu för tiden ägnar sig mest hans åt sin trädgård och sina barn.
Hans bor inte med någon för hans fru gick bort och ett av hans barn har dött hasse men en är ute och jobbar i amerika.
När Hans var liten så hade han en ätt uppväxt, blev ofta inte mobbad i skolan eller retad . Nu i senare år så har han lärt sig att Kompsiar och famlij är det ända som spelar roll.
Annars på fritiden hänger Hans med sina bästa vänner (Hoffa,75 år) och (Muhmad, 69 år), dom äter ofta på restauranger efter jobbet och har det kul och Ibland så åker dom på carmets med sina feta bilar.
Hnas är en skön grabb som älskar att vara social och ha roligt med kompisar och familj.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan börja med mina roller jag har haft på Unive: Båtsäljare,meko,bilförsäljare.
Tog en lång paus på Unive men är mer redo än någonsin att komma tillbaks och ha det kul med vänner för vi har börjat spela det nu i typ 3 månader nästan varje dag.
Har inte mina roller kvar, och märker ingame att man inte får samma upplevelse än som att vara whitelistad man kan inte få jobb som bilförsäljare t.ex och det saknar jag.. Tänkte bli polis, eller något med bilar å jag ää intersserad av bilar och hjälpa andra därför kan jag behöva whitelist.
Men också älskar jag servern och vill ha tillbaka whitelist då jag kommer börja spela på servern och hjälpa andra.
Jag kommer bidra med en grym rp och hjälpa alla dom behöver hjälp, inte bara ingame utan även på discord och då dom att ha så maximalt roligt det bara går på denna server.
Tack snälla
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här är den enda roliga och därför vill jag bli det och min dröm är att jobba som bilförsäljare och just därför.
Hur hittade du Unive? Jag och mina polare började spela fiveM och vi började leta runt olika och då testade vi mssor och då hittade vi ingen tills en kompis till mig hittade denna server och sen dess har vi kört det nästan varje dag.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra och utveckla min RP eftersom jag tar min RP väldigt seriös. jag vill få olika scenarion i jobbet och så kan man bidra till dom på ett bra sätt. jag vill RP med olika Soters folk och kanske kunder/klienter och kunna vara en förebild för andra som är nya i rp communty.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag kör bara denna för det är den enda bra och seriösa server och därför vill jag bara köra den och roliga och därför kör jag denna.