Nekad Hannes2009 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? ankeshof

Ange ditt födelsedatum 20 April 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill ansöka om forum mod då jag har alltid känsla för att hjälpa till. Eftersom jag har tid till o spela en del så kan jag lika bra hjälpa till med saker som behövs. jag vill också bli forumsmod då jag vet hur man strukurerar upp ett community på bästa sätt och vill därför vara med här på unive och hjälpa till. Jag vill också bli det för jag vill vara med och se unives utveckling i forumet där allting ligger rätt under rätt kategori och under samma ansökning och tickets.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är viktigt för om man ska e.x skicka en staffansökan till staffkategorin men skickar till medlemsansökan arkiv så kommer det bli väldigt rörigt och svårt att hitta folks ansökningar om de ligger på fel plats.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan får ej vara kopierad och går under regeln plagiat och nekas därigenom automatiskt då hen har tagit någon annans ansökning och gjort den till sin egna för den ej kan det eller för den ej orkar skriva en egen. Så nej man får ej kopiera en ansökan

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? När jag var staff innan så märkte jag att det var väldigt mycket kaos i forumet då det var arkiverat på fel platser och det var svårt att hitta folks ansökningar. Så det var en nackdel med forumet.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville jag skulle vilja ha det som nu fast mer ordning i det så det är bra strukturerat där alla ansökningar ligger på rätt kategori så det är lätt att hitta folks ansökningar för annars behöver man sitta och leta väldigt länge.

Hur ser din aktivitetet ut? spelar golf och fotboll. Fotboll 2 ggr i veckan sedan golf 3. Kommer ha mer tid för spel då jag kommer sluta med fotbollen. Jag kommer vara aktiv 7 timmar varje dag och på helgerna 15 timmar om inte mer. Jag kommer vara väldigt aktiv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka