Nekad hannes1234 | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hannes1234

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https://steamcommunitycom/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones#3826

Vem var det som bannade dig? Vet ej?

Hur lång tid var din ban? Det står att jag har fått en klack spark i huvudet så antar perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har fått en klack spark i huvudet och något med marja-Lisa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har gjort en ticket och då sa en mod att jag borde göra en ban överklagan eller kontakta en mod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har fått en klack spark i huvudet och något med marja-lisa. Jag tror jag har fått den här bannen för att jag har använt VPN eller det sa då en mod så vet inte om det är därför men tror iallafall det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag använde ju bara VPN

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft pga kört som en galning men det har inte hänt igen och sen powergaming då jag råka köra upp för ett berg med en bil som inte ska köras i sån terräng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte kunnat göra något annorlunda för att gjorde ju Inge fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar väll nej.

Har du läst våra regler? Ja

Vrf ens neka hur ska jag utveckla det här har du tänkt inte mitt fel för att eran server inte tillåter VPN jag har på det hela tiden vill inte bli hackad

Plus du har 7 sidor med banöverklagor som du har svarat på och alla är nekade du tar ju det oseriöst

Tillbaka