Nekad Hannes08 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes08

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021851105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes_08 #0001

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Olle fransson är en rolig och omtänksam person han är 29 år gammal och har inga barn eller fru. Olle jobbar som postgubbe på postnord hanns fritidsintressen är att cykla och hänga med kompisar in på sena kvällar/nätter. Olles största intresse är att hålla på med bilar och motorer. Olles bakgrund när han var mindre var inte bra eftersom han blev mobbad i skolan men att han även blev utfryst av hans så kallade vänner som bara ville vara med honom för hans pengar, han blev även mobbad för hur han såg ut vilket han tröttnade på så han slutade tro på sig själv. Nu när Olle har blivit äldre så har han börjat tro på sig själv då han har två bästa vänner som heter Olof och Sven.// Har dyslexi har svårt med skrivning och staving Ber om urskäk för det...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medläm eftersom att jag är en roligt Rp person. och kommer tillföra ett skart i Rpn på denna servern. Jag tycker att jag ska få komma tilbcka eftersom att jag vill ha en ny chans

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jar har en vöän i staden som har tipsat mig att flytta hit. Jag vill ochså tästa ny Rp förmågor och nya spelare. Jag vill även spela med ett roligt comyonety sdamt att jag vill tästa era unika skripst och föroger på servern.

Hur hittade du Unive? Jag bodde i staden innan men blev avstäng nu har jag en ny chans och vill göra rätt för mig. Så jag hittade den från frsta börgan en vän tipsade mig sedan viste jag att denna servern fans och sedan börgade jag spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelande är att utväklas i det. Man kan utväklas i det på olika sätt. I det kiminelala och i olka sivationer. Jag vill kuna ta mig ut gemom Rp i olikasivationer och även kuan Rpa på allt. Om man lär sig Rpa på allt är det minde chans för att bli bannad eller på något annat sätt bli avtängd.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att ha kul. Men ochså att inte bara ha kul för att man måsste kuna håla en bra Rp nivå med det. Mitt mål är att kuna he ett bra jobb men ochså kuna försöga min famil och mig så det kan flytta hit. Såklart är det måna mål på vägen men det är det jag kämpar för!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Det är jag inte
 
Nekad, skicka ut en ansökan per 24 h. Och utveckla då nästa gång
 
Tillbaka
Top