Accepterad HandTrallaren1 | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HandTrallaren1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samme Jakobson

Vad är ditt discord namn? handtrallaren1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Nicklas alpestom. Nicklas alpestom kommer ifrån en fin bakrunt i mellanklassen i svergie som har växt upp i ett bra område. Nicklas kommer att vara en karaktär som kommer stå ut i mängden, min tanke är att Nicklas ska rpa med någon typ av autism/skitsofren då han som barn ska ha tillmesta dels levt i sin egna värd då han inte hade samma intressen som dom andra. Nicklas har intressen i både äffärer och ekonomi. Nicklas hade tänkt klättra sig upp i arbetslivet och fortsätta därifrån.
Nickas första steg är att ansöka till tex en mekaniker firma och jobba sig upp därifrån för att kunna växa företaget då det är en av sakerna som han älskar att göra. nicklas är välldigt duktig på ekonomi och har pluggat ekonomi sedan 15 års ålder. Som sagt så har Nicklas autism och har svårt att kontrollera sina känslor men det ger han även egenskaper som inte många andra har, han älskar att fokusera på det han brinner för och gillar att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En unik rp med olika egenskaper som servern ej brukar se. En rp som är gjort för att alla ska ha roligt. En typ av rp som gynnar servern då jag tror dom flesta skulle uppskatta en rp som är utvecklad och mogen. En rp som hjälper andra att utveckla sin egen rp för att dra upp rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att motparten i ett scenario ska ha lika roligt som dig och att du ej alltid ska vinna, ett exempel är tex du blir kidnappad av ett gäng. Istället för att skjuta dom när du får chansen att dra ut på scenariot och läcka infomation som dom vill ha tex även om du "förlorar" på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler, ja. Tex, copbating = du tex slår folk framför polisen för att få deras uppmärksamhet. Rdm, dödar folk utan anledning. Tex du skjuter någon för att du trycker att de är roligt eller vill ha deras saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har över 1 tusen timmar på rp och har testat det mesta och lärt mig de mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag hade passat denna server perfekt och detta är en bra chans att få lite unik och rolig rp till servern som gör att förhoppnings vis utvecklas andras rp pga det mm.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka