Handsome_Vilgot
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198247278562/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot
Vad är ditt discord namn? Insiidious#2077
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Bakgrunden av min karaktär: Han kom från väldigt fattigt område och föräldrar som missbrukade droger och alkohol. En dag bestämde han sig att flytta till en ny stad med nya möjligheter. Han är väldigt snäll och ödmjuk mot andra men ifall någon kaxar då slår han till. Han är 20 och fyller år den 16 augusti. Han gillar motorcyklar och snabba bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är för att jag kommer att se till att alla följer reglerna och har roligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara ett riktigt bra community med snälla människor.
Hur hittade du Unive? En kompis berättade om det och jag gav det ett försök.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nytt folk och utveckla min pratförmåga
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Snacka med människor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot
Vad är ditt discord namn? Insiidious#2077
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Bakgrunden av min karaktär: Han kom från väldigt fattigt område och föräldrar som missbrukade droger och alkohol. En dag bestämde han sig att flytta till en ny stad med nya möjligheter. Han är väldigt snäll och ödmjuk mot andra men ifall någon kaxar då slår han till. Han är 20 och fyller år den 16 augusti. Han gillar motorcyklar och snabba bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är för att jag kommer att se till att alla följer reglerna och har roligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara ett riktigt bra community med snälla människor.
Hur hittade du Unive? En kompis berättade om det och jag gav det ett försök.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nytt folk och utveckla min pratförmåga
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Snacka med människor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej