Nekad hamzza g1 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hamzza g1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019635518/

Ditt Hex-ID: 11000013f24b33e

Vad är din discord tagg? isse123#4345

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 23 dagar 6 timmar 5 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? förnuft, sexuella trakaserier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att staffs såg att jag körde över 80 vid marja lisa och körde över. Men för min perspektiv var det grönt ljus för mig. Och bilen jag hade var snabb så när man trycker bara lite så gasar den mycket. Jag skulle precis sätta hastighetsmätare. Eftersom att jag alltid lägger de när jag är i torget/staden. sen jag såg en tjej sa stor röv sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jag var i centrumtorget helt parkerad med min rosa chippad saab93. Sedan kommer det en kille och frågar om skjuts till marja lisas hästberg. Sedan när jag åker då råka jag gasa lite för mycket och gick över 80 men skulle precis lägga hastighetsmätare. Och körde över rött men från min perspektiv var det grönt ljus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var i centrumtorget helt parkerad med min rosa chippad saab93. Sedan kommer det en kille och frågar om skjuts till marja lisas hästberg. Sedan när jag åker då råka jag gasa lite för mycket och gick över 80 men skulle precis lägga hastighetsmätare. Och körde över rött men från min perspektiv var det grönt ljus. sen så såg jag en tjej jag sa stor röv sen belv jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Rdm. Det var när jag och en polare skulle göra byteshandel. Sedan kommer det en rs6 Och börja slå oss. Sen tog jag och min polare kniv och knivhögg båda.2. äre Vdm. Körde min rs6 på motorvägen i 370kmh sedan står det en person mitt på vägen och jag kör över den. 3. Var lallare. En person kom fram till mig och började slå mig medans jag satt på min moped. Sedan tog jag fram min kniv och knivhögg han en gång. Sen efter det blir jag avstängd.4. combattlogg. Jag och mina polare var vid ett ställe, sedan kom ett gäng och klev ur bilen. Sedan skrek de upp med händ-. Sedan frös allt för mig men inte min polare. Det stod ''Not connected to mumble'' Sedan track jag f8, disconnect. Sedan när jag skulle gå in i servern så vart jag avstängd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde kanske ha tagit en lite segare bil som inte är så snabb som chippade saaben. Och kanske inte kört över 80km/h. Eller borde bara kanske ha nekat den killen som frågat mig om skjuts till Marja Lisas. Men om jag skulle skjutsa han skulle tagit en slöare bil.
och att jag inte borde säga så t kvinnan där

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, när jag kör in mot staden eller när jag är i staden ska alltid lägga en hastighetsmätare till 80km/h. Och ska alltid klippa om det sker en misstag igen som det hände och att inte säga så om tjejer när jag åker förbi

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka