Accepterad Hamza12345 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza12345

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Hamza12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198433563057/

Vad är din discord tagg? Trut#2317

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Körde mot rött som polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gjorde fel var inte uppmärksam när vi körde bil, vi snackade om att vi skulle fara och ta en titt på bilfirman och så glömde jag av att jag körde mot rött. Men tycker även att de var lite hårt för ett misstag in game och att 7 dagar var överdrivet med en ban.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja blev avstängd från discord för att jag var otrevlig och lyssnade inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer uppmärksam när det är jag som är föraren

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara väldigt uppmärksam eftersom jag fick 1 veckas bak för ett rödljus. Aldrig sett de förut men ska tänka på de

Har du läst våra regler? Ja

Ja det var hårt, men vi vill uppmärksamma det att det är extremt märkligt att Poliser kör mot rödljus. Det är FailRP i högsta grad och då särskilt i och med att man har det yrket. Jag tycker du har förstått ditt misstag och jag hoppas du lär dig av detta. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka