Nekad Hamza G1 | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Ditt Hex-ID: 110000114aeac69

Vad är din discord tagg? Hamza G#8274

Vem var det som bannade dig? MR.Ginnx

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för:combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde jag combattlogga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett ställe, var med en polare sen kom det två hel svarta bilar och de kliver ut ur bilen sen står de helt stilla,ingen rör på sig då trodde jag att servern crashade så jag frågade min polare om de va samma för han men han sa nej. Så då disconnecta jag och medans jag ville gå in så blir jag bannad för combatlog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktigt ban för att det var jag inte som gjorde det med vilja och skulle aldrig göra det. Och själv har jag vart med om att folk combattloggar mitt inne i ett scenario. Mitt wifi nätverk crasha det så de trodde jag combatlogga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad två gånger. Ena är att det var Random Deathmatch men jag skulle ge en person en bil, sen kommer en Audi RS6 2016 helt matt svart maskerade kommer mot oss och börja slå oss. Sen tog jag och min polare kniven och knivhögg de. Sen åkte de iväg och vi såg de efter i sjukhuset. Andra gången var Vehicle Deathmatch, Körde min Audi RS6 2016 mitt i motorvägen 330km/h. Sen står det en person mitt på vägen och kör över den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tagit en screenshot för extra mycket bevis för att de admin ska inte tro att jag ljuger för de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget nytt för att det var inte min vilja att combattlogga. Eftersom att min internet crashade. Men jag ska förbättre mitt rp:ande och aldrig bryta mot regler i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har Nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka