Nekad Hampus gron | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusg

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507098560/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c32cbc0

Vad är din discord tagg? ralf0004

Vem var det som bannade dig? vrjzbd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-28 212943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var värsta Snut jaget och jag valde och quita sen när dom pitta mig. Jag vet att jag gjorde fel men jag skulle vilja ha unban ber så mycket om ursäkt kommer aldrig göra om det Jag svär på min mamma gör jag om det så kan ni permabana mig nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart pitad av snuten sen quita jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det är en fel aktiv ban men jag skulle bara vilja få en till chans för att jag ångra jätte mycket att jag f8 quita ber om ursäkt så mycket kommer aldrig hända igen. och jag tycker att det var lite länge ban eller vad tycker han som banna mig sen när han ser det här?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för vdm Och Rdm men det var i början när jag börja med fivem och när jag vart bannad sist det var typ för 1 halv år sen vill bara in och ha roligt igen har ingen annan server som är bra rp Unive är den bästa servern som är Bra Rp nivå på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit f8 quit och varit kvar ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska quita eller göra något annat regelbrot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka