Accepterad Hamodii | Ansökan till Servervakt [Jackz] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamodi issa

Vad heter du på discord? Muddi#1832

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 11 - 01

tisdag 11 - 01

Onsdag 11 - 01

Torsdag 11 - 01

Fredag 11 - 04

Lördag 11 - 04

Söndag 11 - 04

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på denna dcn i 4-5 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Hamod/Videos/Captures/FiveM%C2%AE%20by%20Cfx.re%20-%20Unive%20Roleplay%20-%20discord.gg_unive%202022-07-14%2001_07_55.png Jag vet inte om man kan se detta men ungefär 20 gånger och man kan då se att de va bara från månader tillbaka man såg bans. Jag ahr lärt mig av de och då kunde jag inte reglerna lika bra, jag visste vad reglerna va men inte hur man rpar med reglerna vilket jag gör nu.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som rpar normalt och sedan tar återgäder och det förekommer regelbrott eller lall i dess omgivning. En servervakt enligt mig är en servervakt även en person som hjälper och gör deras jobb mycket enklare då de kan ta återgärder på t.ex en lallar, miss eller regebryatre istället för att tillkalla staff och ge de mr jobb. De gör även en stor tjänst för servern genom att utveckla den och allas rp nivå

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig för server vakt då jag är vildigt erfaren och rättvis. Jag har varit servervakt och staff tidigare, jag kan reglerna jätte bra. Abusear inte, har aldrig fått en indragen roll, spelar för att ha kul och göra roliga scenarion. Jag tror också att jag kommer att förekomma i många scenarion och situationen där jag ahde behövt vara servervakt för att kunna göra de bättre t.ex om jag är med i butiksrån och en blir knockad av miss. Istället för att det ska bli kaos och problem med scenariot så kan jag använda mig av komadot /revive (id). Ett annat exempel är om jag ser en ny icke medlem som begår mild regelbrott så kickar jag de för att lära de och få de läsa på reglerna så de slippre bli bannade och istället har kul. Som en aktiv spelare så vet jag att jag kommer att kunna hjälpa till mycket för servern.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en servervakt som kan ta emot kritik, ta bra beslut på kick och svban, en som använder sina perms på de sättet de ska, inte abusea. De ska inte vara rädda att ta beslut som t.ex att sv banna en regelbrytare. En bra severvakt ska vara aktiv på servern och se till så att allt ser bra ut i sin omgivning och en bra servervakt ska rapportera in det när en person begår ett grovt regel brott. En servervakt ska aldrig använda sina perms om de inte har fått bevis av t.ex en vän där de kan säga att de tog av bugg men inte har bevis, då kan man inte använda sina perms för att abusea till en kompis och det allra viktigaste för mig är att en servervakt ska vara en bra förbil för alla andra och visa hur man rpar på så bra sätt som möjligt och inte lalla.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Jag tycker att korruption och abuse är olika saker men betyder samma för att man använder sina perms och sin roll för att få fördel. Om jag ska förklara det mer i ord så anväder man de permsen man fått för att vinna scenarion då man kan ha toggleid på eller kicka någon för att man håller på att förlora ett scenario. Eller använda de för att slippa konsekvenser t.ex om sin karaktär är hungrig och håller på att svllta så revivear man sig själv för att slippa rpa på att man är hungrig och använder sina perms för att inte dö/knockas ingame.

Korruption kan man inte direkt göra som sv då du inte direkt ger dig själv något som ät otillåtet att ha men du anvönder bara dina perms fel skulle jag säga.
Anmäl
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top