Accepterad HammeR6 | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HammeR6

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cloudhasit/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Darth JarJar

Vad är din discord tagg? HammeR#6969

Vem var det som bannade dig? Ax3l.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar som jag kan förstå

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag tog 2 stycken tjänstefordon som var anledningen till min ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Jag tog tjänstefordon som är emot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Hittade en fullkörande Ambulans Och råkade köra på en Sjukvård Men jag försökte hjälpa henne, jag vet att det låter dumt men aa, jag gillade verkligen servern och nu vill jag spela mer än någonsin då mina kompisar vill spela med mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Väldigt fel på min sida och om jag blir Unbannad kommer jag aldrig gör något sådan och hindra mina kompisar från att göra det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej Blivit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat stoppa direkt när jag gick in i bilen eller bara gå ur den direkt men jag tänkte på ett dumt sätt och började köra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, och kommer 100% få en recovery och kommer lära mina kompisar alla regler jag kan komma på

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka