Nekad Hamed | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamed

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamed Sghaier

Vad är ditt discord namn? dehamed

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shacki Abdullah, Shacki kommer ursprungligen ifrån Tunisien men är född i vårby stockholm 2005 den tredje februari. Shacki har varit stökig sen start och varit väldigt kall, han har 1 äldre syskon som dog i en skottlossning när Shacki var 15 och eftersom hans storebror tog hand om han sen barn så förändrade detta allt för Shacki. Deras pappa stannade kvar i tunisien medans mamman gick bort i cancer när Shacki var 10. Shackis pappa heter Karim Abdullah och mamman heter Zafira Hamida Abdullah och brorsan heter Pejps Abdullah. Efter Shackis storebrors bortgång blev Shacki väldigt aggresiv av sig. När Shacki växte upp hade dom de väldigt svårt då dom inte hade så mycket pengar och mamman jobbade hela tiden medans Pejps stod i vårby centrum och sålde. Shacki började sakta följa hans brors mönster och kunde hjälpa till sin bror Pejps ibland. Pejps var bara 31 när han gick bort. Eftersom Shacki nu inte hade någon kvar så bestämde han sig för att starta ett nytt liv i Unive staden, Shacki har även väldigt stora intressen för motorer och bilar och han tyckte de passade bra eftersom han vill gärna få jobb på Mekonomen. Shacki har stora intressen för musik och brukade ofta rappa med hans bror. Shacki hade väldigt få vänner när han växte upp så det var ofta han och hans brorsa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att mötas med vänner och arbeta hos polismyndigheten eller arbeta hos sjukvården eller räddningstjänsten. Kan även bidra med att säga till om någon gör fel eller inte följer regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att bara vinna i scenarion utan att spela för att ha kul T:ex låta andra att vinna o inte bara tänka på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Att man inte ska använda ett fordon för att döda någon. RDM: Att man inte ska döda någon utan anledning. FEAR RP: T.e.x om någon riktar ett vapen mot en ska man värna om sitt liv och reagera som man hade IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har ingen efarenhet sen tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att samarbeta och spela för kul skull.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
träna mer på grundreglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka