Nekad Hamed | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamed

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamed Sghaier

Vad är ditt discord namn? dehamed

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i tjugo års åldern vid namn Karim Zerzour. Karim har en stor familj med två brorsor Adam och Hamed en och syster Fatima, hans pappa heter Abdullah Zerzour och hans mamma heter Capri och hon tar hand om barnen medans Abdullah hans pappa jobbar. Karim har aldrig känt sig hemma i Stockholm och vill starta ett nytt och fräscht liv i Unive staden. Karim är bil och motor intresserad och vill gärna skaffa ett jobb på T:ex Mekonomen. Karim är född i Sverige men har familj och rötter från Tunisien. Karims dröm är att bli artist/rappare han är väldigt musikintresserad. Karim vill även vara annonym Pga en händelse som hände när han var 15, Det är ett av anledningarna att han inte trivs i Stockholm och vill starta ett nytt och annonymt o fräscht liv i Unive staden. Karims bröder har suttit inne och hans ena bror Adam sitter life, Han har aldrig direkt haft en bra relation med familjen utan han var mest ute på nätterna, Rent sagt så följde han hans bröders mönster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba på Mekonomen och vara aktiv så mycke som möjligt. Kan även bidra med att säga till om någon gör fel eller inte följer regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att bara vinna i scenarion utan att spela för att ha kul T:ex låta andra att vinna o inte bara tänka på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Att man inte ska använda ett fordon för att döda någon. RDM: Att man inte ska döda någon utan anledning. FEAR RP: T.e.x om någon riktar ett vapen mot en ska man värna om sitt liv och reagera som man hade IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har ingen efarenhet sen tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att samarbeta och spela för kul skull.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka