Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist
Vad heter du på discord? HAJs__#9434
Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Skolvecka:
Mån 17-22
Tis 16-22
Ons: 15-22
Tor: 16-22
fre 16-02
Lör: 9-02
Sön: 9-23
Ledig vecka:
Mån 9-00
Tis 9-00
Ons 9-00
Tor 9-00
Fre 9-00
Lör 9-01
Sön 9-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem på unive tidigare med en annan dc men bytte pågrund av jag blev hackad så nu är jag tillbaka på unive så total medlem kanske runt 3 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/bb97fb013f0d6d6eaec5dc3351c98c77.png Fick göra en sån länk för gick inte att få in bilden på nått annat sätt så om de inte går att öppna så kan jag skicka bild på dc. Men iallafall 3 bans 2 för 1 år sen då jag ej visste va rp va och en nu där jag gjorde ett fel som jag har lärt mig nått ifrån så jag har lärt mig av mina misstag men nu va de länge sen jag fick ban även kick.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppdrag att ta dem beslut om kick samt res om de är solklart även vara en förebild i olika sammanhang som rån, insatser osv för att göra rpn så seriös som möjligt! dem har även som en viktig uppgift som är att alla sköter sig 24/7 mot för helpers som gör de stora så är servervaker som en hjälp för att göra rpn så rolig samt så seriös som möjligt!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna bygga upp en så seriös rp i mitt umgänge så att de kan bli en rolig rp där jag inte är konflikt rädd utan jag tar hellre dem i support efter än att låta dem fortsätta lalla. Jag vill även bli de för att hjälpa andra med problem samt vara en stor förebild till dem som är ny till rp och känner att detta även är ett roligt sätt för mig att utveckla min rp nivå till en helt ny och ännu mognare rp även om jag tycker att min rp är mogen och jag inte är den som är hund efter pengar utan jag tycker att de viktigaste är att ha en rolig samt seriös rp och inte bli ledsen när man förlorar saker även om de inte är roligt att förlora saker men de är nått man måste ta utan jag ser detta som en rolig sak för att bli en bättre människa samt en ännu bättre rpare!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som server vakt kan vara ress i senarion som ej ska vara ress som kan leda till olika saker och detta är ju såklart ej okej. En server vakt ska veta till 100% om de ska vara ress eller ej annars ska inte en servervakt ta det ärendet utan ge en helper/mod de ansvaret!
Vad heter du på discord? HAJs__#9434
Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Skolvecka:
Mån 17-22
Tis 16-22
Ons: 15-22
Tor: 16-22
fre 16-02
Lör: 9-02
Sön: 9-23
Ledig vecka:
Mån 9-00
Tis 9-00
Ons 9-00
Tor 9-00
Fre 9-00
Lör 9-01
Sön 9-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem på unive tidigare med en annan dc men bytte pågrund av jag blev hackad så nu är jag tillbaka på unive så total medlem kanske runt 3 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/bb97fb013f0d6d6eaec5dc3351c98c77.png Fick göra en sån länk för gick inte att få in bilden på nått annat sätt så om de inte går att öppna så kan jag skicka bild på dc. Men iallafall 3 bans 2 för 1 år sen då jag ej visste va rp va och en nu där jag gjorde ett fel som jag har lärt mig nått ifrån så jag har lärt mig av mina misstag men nu va de länge sen jag fick ban även kick.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppdrag att ta dem beslut om kick samt res om de är solklart även vara en förebild i olika sammanhang som rån, insatser osv för att göra rpn så seriös som möjligt! dem har även som en viktig uppgift som är att alla sköter sig 24/7 mot för helpers som gör de stora så är servervaker som en hjälp för att göra rpn så rolig samt så seriös som möjligt!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna bygga upp en så seriös rp i mitt umgänge så att de kan bli en rolig rp där jag inte är konflikt rädd utan jag tar hellre dem i support efter än att låta dem fortsätta lalla. Jag vill även bli de för att hjälpa andra med problem samt vara en stor förebild till dem som är ny till rp och känner att detta även är ett roligt sätt för mig att utveckla min rp nivå till en helt ny och ännu mognare rp även om jag tycker att min rp är mogen och jag inte är den som är hund efter pengar utan jag tycker att de viktigaste är att ha en rolig samt seriös rp och inte bli ledsen när man förlorar saker även om de inte är roligt att förlora saker men de är nått man måste ta utan jag ser detta som en rolig sak för att bli en bättre människa samt en ännu bättre rpare!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som server vakt kan vara ress i senarion som ej ska vara ress som kan leda till olika saker och detta är ju såklart ej okej. En server vakt ska veta till 100% om de ska vara ress eller ej annars ska inte en servervakt ta det ärendet utan ge en helper/mod de ansvaret!