Nekad Hagge | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? Ludvig Hagelin

Vad heter du på discord? ica stig #7472

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Hittar inte men skulle gissa på runt 200 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill ha ett större ansvar med mitt jobb tillexmpel är erfaren bilförsöljare på Marja lisas. Känner inte att jag får ta ett större ansvar utan säljer mest bilar men hade då varit kul att testa att vara chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt jobbar som erfaren bilförsäljare på marja lisas och har då det som erfarenhet.

Berskiv din karaktär? Ludvig Kjellberg är en 23 årig man som nyss har flyttat in till Unive staden han är från en välbärgad familj men han drogs ändå över till den olagliga sidan av staden. Han har jobb på postnord och bor i en lägenhet, lite intressen Ludvig har är att fixa,köra och kolla på fordon alltså allt med fordon. Ludvig är en ganska kall och okänslosam person men han bryr sig om de som han tycker om. Ludvig håller sig på den rätta sidan av lagen och inser konsekvenserna med att bryta mot lagen, men detta stoppar inte alltid honom från att bryta lite smått mot vissa lagar. Över lag så är Ludvig en bra medborgare som håller sig på rätt sida av lagen, lyssnar på poliserna och sköter sitt arbete och hjälper andra!
Han hade dock en ganska tuff uppväxt för alla hans vänner var fattiga så de drogs tidigt in i kriminaliteten men han försökte hålla sig utanför men han lärde sig massa dålig fakta av hans vänner så han är inte helt okunnig om hur man tjänar pengar snabbt och farligt. Han har ett jobb på marja lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? En timma per dag minst.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa de är ju klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka