Nekad Hagge | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? ica stig#7472

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Skämtar om terrordåd ingame via Lokal-ooc. ~MOB Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa att skämt som jag inte tänkte igenom helt fullt vilket jag ångrar och kommer inte upprepa. Staffs valde också att banna mig för att de kunde se exakt vem det var som sa det med tanke på att jag skrev det i lokal ooc. Tvekar på att han som skrek det blev identiferad och bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och jobbade som vanligt på Marja Lisas då kom det in en BMW och körde på alla i ledet och då blev det kaos men han blev bannad och då kom en grabb in och undrade vad som hände och då skrev jag i lokal ooc drottning gatan för fick inspiration av en grabb som skrek det i voice chat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för jag borde inte ha sagt det. Det var ytterst respektlöst av mig och jag är inte stolt nu i efterhand och är verkligen ledsen. Kommer inte skämta om sådant igen. Hade varit jättesnällt om jag kunde få en andra chans så jag kan bättra mig. Vet inte varför jag sa det var bara så upphetsad i stunden och ångrar det nu i efterhand borde inte ha skrivit det alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har då varit mestadels missförstånd och jag har lärt mig att RP:a mer seriöst, samt visa respekt mot folk i min omgivning och att inte lalla runt och att tänka efter innan jag gör saker i RP scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva att en person istället endast kom in och körde på alla istället för att säga det dåliga skämtet om drottning gatan vilket är ytterst respektlöst gjort av mig. Kommer inte skämta om sådant nånsin igen och ångrar mig djupt hoppas att jag kan få en andra chans så jag kan visa att jag inte egentligen är en sån person. Jag hade även kunnat vara tyst bara hållt käft vilket hade underlättat det hela men som sagt det var fel av mig och jag fattar inte vad som flög i mig. Fattar att det jag gjorde var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skämta om sådant som är känsligt och inte vara respektlös på det viset. Jag har lärt mig att inte skämta om nånting som kan uppfattas stötande kränkande eller upphetsande. Kommer inte hända igen och jag ångrar mig djupt förlåt för det och hoppas jag kan få en andra chans att visa att jag är bättre än vad jag uppfattas som efter detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka