Accepterad hagfoss | Medlem ansökning (KErstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas hagfoss

Vad är ditt discord namn? hagfoss

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Pelle Nilsson är en 25-årig kille som är helt inne på allt som har med polisen att göra. Just nu är han singel eftersom hans ex tjej dumpade honom för en gammal rik gubbe, vilket sög rätt rejält. Efter det har hans liv blivit ganska deppigt, och han känner att han måste göra något åt det. Så nu har han bestämt sig för att flytta till Unive och försöka få en ny start.
Pelle vill verkligen bli polis och han tror att han har en bra chans också, för han har lite erfarenhet sedan tidigare. Han valde Unive för att han har några polare där som redan jobbar inom polisen, så han tänker att det är ett bra ställe att börja om på.
Pelle växte upp i en liten håla som heter Ljungby, typ en bilresa från Växjö. Han hade en riktigt schysst uppväxt där och många bra vänner. Han var faktiskt rätt grym på hockey ett tag, men sen tröttnade han och la av. Nu för tiden är han mer inne på fotboll och är ett stort Liverpool-fan. Han gillar också att chilla och hänga med sina nära vänner.

En stor anledning till att Pelle vill till Unive är att han vill hitta tillbaka till sina gamla polare och bli lite gladare igen, för hans vänner betyder allt för honom. I framtiden hoppas han på att bli en bra polis som folk respekterar. Han vill också träffa en ny tjej, någon som är ännu bättre än hans ex, och kanske skaffa ett par barn med henne en vacker dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till många roliga seriösa scenarion, jag e en seriös rpar som vet att man ska spela för motpartens vinst i scenarion vilket betyder att båda parter ska vinna som gör rpn kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta betyder att man ska spela för att båda parter ska vinna för ett mer utvecklat scenarion och roligare scenarion detta gör så båda parter har kul och gör de mer till bättre scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR new life rule står för att om man dör i ett scenario får man inte komma ihåg vad som hände tex jag blir nerksjuten ska jag ej komma ihåg vad so hände

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 563h nu pÅ FIVEM 450 på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mer erfarenheter än vad ni tror, min kompis som har över 1000 h och hjälper mig ofta inom fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka