Nekad hagfoss | Ansökan till Servervakt [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? hagfoss#5935

Vad är ditt Hex:ID 11000016468ef80

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag e aktiv ca 5 + om dagen vissa dagar kan de va 10 h vissa 8 h osv

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem flera gånger och nu har jag varit medlem i 11 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 ggr kan ej bifoga bilden skriv i min pm så skcikar jag den för går ejj att lägga in den här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt e som en vanlig spelare som e med i scenarion och är med och ''granskar'' scenarion en servervakt e som en mina staff och har små perms som revive,sv ban , dock kan de ej göra en vanlig ban,det finns för att scenarion ska gå rätt till och att inga regelbrott bryts

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag känner att i vissa scernarion finns det ingen sv eller staff som hjälper till eller håller koll,däräför känenr jag att jag kan hjälpa till i scenarion och hålla koll

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom yrke tex att en polisman köper ut ammo och ger till kriminella,abuse e tex man som polis går in f6 menyn och ''tar ut ur fordon'' knappen utan att skriva /me drar ut då finns sv för att se till så de går rätt till och inga regelbrott bryts

Nekad.
Anledning:
Inte varit medlem i 30 sammanhängande dagar, du är också gul spelare just nu.

Du får ansöka igen när du är grön spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka