Nekad Haalpe | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sleepy Cow

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 70 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget rp i mitt rpande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att mitt spel krascha under tiden jag låg död hos snubben som dödade mig och skulle ta mina grejer och sen blev jag bannad för att jag inte rpar riktigt vilket är konstigt för man borde ta det med mig först speciellt så lång tid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten och väntade i ungefär 4 minuter och sen krascha mitt spel och jag spawnade på in och direkt efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var bra att han bannade mig eftersom att man inte får göra så men han kunde ha kollat det med mig innan för att mitt spel kraschade och jag kan inte göra någonting åt att det gör det eftersom att min dator inte är så bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Poweregaming och jag har lärt mig alla regler efter det och hur man rpear men jag kan inte göra någonting åt att min dator är dålig om jag inte ha pengar till nya delar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen ingenting men skaffa så bra delar till min dator så att jag slipper detta eftersom att jag får grova konsekvenser utav det men om jag inte har pengar till det kan jag inte hjälpa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka