Accepterad Haalpe | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt Hex-ID: 110000136298f0e

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? JJ .

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, jag laggade och buggade och vet knappt därför vad som hände men jag vet att jag blev bannad för att jag burnade, vilket var när jag testade ifall hjulen på min bil kunde snurra (hela resten av bilen var fast och typ fryst). Antagligen för att jag burnade men jag skulle vilja överklaga eftersom att det inte fanns något jag skulle kunna göra. Förutom att relogga men det var inte så stort problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka och kolla in vad de sålde för bilar på Marjas. jag skulle parkera min bil bakom hela byggnaden och sedan gå in. men jag laggade och buggade en massa så jag visste inte vart jag var. jag frös och fösökte burna och gasa mig loss. men det gick inte. sedan hör jag en röst som säger "Hööröö du får inte burna här inte!". sedan blev jag bannad i 5 dagar för sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är svårt att veta, tekniskt sätt gjorde jag fel, men det var ommedvetet. jag visste inte vart jag var och som lärdom ska jag relogga nästa gång för att det inte ska hända igen. Men också en felaktig ban just därför. jag kunde inte göra något och jag hade ingen aning om vart jag var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina bans tidigare inom regler, respekt osv. Nu när jag väl inte var bannad så lyckas jag ändå bli det eftersom att jag inte följer reglerna vilket är väldigt dumt. Jag gör allt i min makt för att inte bryta reglerna men lyckas ändå bli banna då jag inte kan följa reglerna vilket jag såklart ska ändra om jag blir ubannad. Har väntat väldigt länge nu på att få min kriminell roll men ni har aldrig plats det är därför mitt tålamåd inte räcker till vilket är väldigt dumt gjort utav mig. Och det är bra gjort utav er som avstänger mig för att inte följa reglerna. Innan jag blev bannad la jag ner allt kriminellt jag hade och gav till ovve och sen blev jag bannad. Så om jag nu blir unbannad för det dumma jag gjort kommer det bara vara ännu dummare om jag hade fortsätt spendera flera miljoner på vapen och annat dumt jag inte ens får använda och jag tänker isåfall vända mig tillbaka till mitt gamla jobb som meckaniker på autoexperten och ha en rolig rp och följa reglerna så att alla slipper sånnahär dumma grejer. Och att alla inte bara jag får en mycket roligare rp och kan göra det som behövs på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat relogga istället för att försöka burna mig ur situationen. Dumt val av mig, som gick till stora missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Istället för att försöka lösa ett problem på ett felaktigt sett bara relooga istället.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top