Accepterad Haak | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haak

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? 1haak

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Anton Ahlin född 1998 är en karaktär som är inriktad på fordon och mc-kulturen. Hans största passion för fordon och hojar är att han är kunnig mekaniker som gillar att köra runt i fräscha snygga bilar. Anton växte upp i södra delen av sverige tillsammans med sin familj därav pappan som även är mekaniker. Han växte upp i en sunkig lägenhet med lite mat på bordet och hade en tugg uppväxt. Redan vid ung ålder förstod Anton han behöver ta kontroll över familjen och tjäna pengar. Det var då han började umgås med fel folk och börja sälja på gatorna. Tills en dag då en kund var civilperson, och grep han. Det är nu 3 år sen Anton släpptes från fängelset och jobbat som mekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv kommer bidra i hög rollspelsnivå där jag fattar beslut som en erfarenhets person och begriper mig med motparterna svar och tar handlingar inklusive konsekvenser utifrån det, skapa möjligheter för motparterna skulle exempelvis vara i underläge så man drar ut på det mer och skapar mer möjligheter och handlingar under tidens utförande med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden med det är att man inte ska tänka på sin egen vinning i scenariot som utspelas, man ska fokusera på båda sidorna av myntet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, följande exempel. RDM, döda någon utan anledning, VDM, döda nån utan anledning med ett fordon. Copbait. dra uppmärksamhet av polisen med flit. Metagaming, ta info från t.ex discord, twitch osv för att få reda på saker som sker ingame och utnyttja det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har tidigare rollspelat på Unive under 2020-2023

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka