Nekad H_arry8 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H_arry8

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015ad53ba1

Vad är din discord tagg? h_arry8

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-20 175753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skjöt någon som rikta vapen på mig även om jag riktade på han innan allt men har inte klipp sen när han riktar så skjuter jag han för jag ville rädda mitt liv liksom jag tänkte bara att bättre att jag försöker döda han än att jag dör liksom men jag gjorde fel ångrar de som fan men vad ska man göra gjort är gjort som jag sa ångrar de som fan nu men aa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville låna en cross av någon han körde runt fråga vilket gäng och blablabla sen sa jag montana och han rikta på mig och då buggade mitt vapen så jag först slår till han sen skjuter jag han och drar men jag va också riktigt arg just i den stunden för jag har sprungit efter han och han vägrade vara social eller lyssna på mig och allt jag ville va att låna en cross vilket jag tycker man ska få göra om de nu är så att man ska spela socialt som man ska då men allt han ville va att va dryg, osocial och då tröttnar jag speciellt när han riktar vapen efter så långt tid jag har sprungit efter han och försökt prata men nej nej då börjar man rikta men men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej men kanske kunnat sänka den vet inte hur det funkar men som jag sa jag tröttnade jag försökte va social och han börja rikta på mig riktigt tråkig asså

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men kommer inte ihåg för vad kan va någon gång jag glömde rpa på skador men de gör jag nu så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vne asså som jag sa just då asså jag va så arg så vet inte men om jag tänker nu så upp med händerna men då tänkte jag bara asså har sprunigt efter han när han kört cross kallat på han men han vägrade vara social sen när han börja rikta på mig med då tänkte jag bara att nu sak han dö asså

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att tänka innan man gör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka