Accepterad H4llow | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H4llow

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
16
Användarnamn: H4llow

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Viggo

Hur gammal är du? 14 (2006)

Hur många timmar har du på Fivem? cirka 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag känner ofta att det aldrig finns någon taxi i staden som kan hjälpa till när det behövs och därför vill jag kunna bli den nya chefen för att se till så taxibolaget får in mer aktiva och seriösa anställda som alltid finns om det behövs. Taxi är även ett måste att ha i staden när folk inte har tillgång till sin egen bil och just nu så finns det nästan aldrig någon taxi i tjänst. Jag kommer sätta stopp för detta och ta taxi chefs rollen seriöst för att göra taxibolaget så bra som möjligt med trevlig och aktiv personal. Sedan är det ju alltid roligt att köra runt och träffa på nytt folk samtidigt som man hjälper till. Är även inne varje dag mellan 11:30 - 23:00 så kommer vara aktiv hela dagarna. Eftersom jag varit chef på andra jobb så vet jag hur det går till så kommer anställa och driva företaget proffesionell.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har aldrig jobbat på taxi bolaget innan men jag kör ju en hel del bil så är ju bra på det :)

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Egil Slaatto och är 24 år. Han har haft det tufft hela sitt liv och vuxt upp med en kriminell familj. Egil har blivit tvingad som liten att fortsätta i hans föräldrars kriminella fotsteg men nu är det nog. Egil vill alltid hjälpa till och se så folket i staden har det tryggt. Han har haft många jobb i stan t.ex securitas chef, mekaniker, bilförsäljare, sjukvårdare och vianor. Jobba som Taxi är något Egil alltid velat bli eftersom han gillar att träffa på nytt folk och även hjälpa dom.

Hur ofta kommer du vara inne? 11:00 - 23:00
Blir ju såklart lita pauser då och då men mellan 11:00 - 23:00 är då jag är inne mest

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? alltid. Multistaden kommer jag spela på tills servern tvingas tas ner :D

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej. Multistaden har varit det som gäller i månader nu

Har du läst våra Regler? yes

Senast ändrad:
Utveckla ditt svar på ”Varför vill just du bli chef på det jobbet”
Övrigt är det en bra ansökan

Med vänlig hälsning, Edde

Utveckla ditt svar på ”Varför vill just du bli chef på det jobbet”
Övrigt är det en bra ansökan

Med vänlig hälsning, Edde
Har skrivit mer på den frågan nu hoppas det blir bra :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka