Nekad H1Kalle | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SI002/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? JSQ BARRE#7800

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Koruption Inom Yrke ~IndianTech Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning för att jag var inte ens hemma för att jag reste så vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i tyska land så vet inte varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig för att jag var inte ens hemma jag var i Tyskland men nu när jag kom tillbaka så såg jag att jag va bannad men har ingen aning varför har också fått indragen krim för ingenting så jag vet inte som jag sa att jag va i Tyskland så jag tror det var fel person ni banna. Jag ber om ursäkt att jag behövde resa men jag tror inte man blir perma bannad för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var också felaktig för att min vän buggade in i en bilfirma och loggade då fick jag ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte ha rest till Tyskland men det är inte mitt problem att jag behövde göra det och jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att jag ska inte resa men som jag sa det är inte mitt problem att jag behövde göra det och jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kan alla regler utan till så varför skulle jag bryta mot de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka