Accepterad Håkan Håkansson | Ban Överklagan [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ace Kush

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://.csteamcommunityom/profiles/76561198112207272/

Ditt Hex-ID: steam:1100001090e71a8

Vad är din discord tagg? Zparta1

Vem var det som bannade dig? Knugen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la spydiga kommentarer som såg ut att dom va menade mot dom fast de inte va.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. La några omogna kommentarer mot Knugen angående ålder osv och man missförstod mig helt och bannad när jag försökte tabort alla kommentarer då jag insåg att det va inte de smartaste att skriva.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel på grunda av att jag la dom omogna kommentarerna,

Jag inser att kommunikationen från min sida kunde tolkas felaktigt och var därför jag höll på att tabort alla kommentarer innan jag vart Bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig blivit bannad eller fått någon form av åtgärder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lägga den onödiga kommentarerna som jag skrev ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att inte lägga onödiga kommentarer som andra kan missförstå och misstolkas fel. Jag hoppas att ni kan överväga min överklagan och en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka