Nekad Hästburgare | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? SverigeDemokrat

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 0 timmar 28 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag och min polare gjorde fel och åkte upp för ett berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var på väg till ett ställe men när vi kom fram stod det fyra personer som hade vapen så vi avvaktade ett litet tag men sen sprang en av min polare fram och kollade läget men blev då rånad och vi en av deras bilar såg oss och började följa efter oss och vi blev jagade ett tag men vår polare var fortfarande där så min andra polare förslog att vi skulle åka upp på ett berg bakom för att se när de drog och så gjorde vi de med min tesla och ja vet inte hur jag tänkte då för jag vet inners inne att det var fel och jag är väldigt ledsen över hur jag reagerade i mitt rp och jag är fullkomligt medveten om att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel och det var jag som bröt mot reglerna och jag är hemskt ledsen över det och jag kan egentligen alla regler på servern men jag vet inte om det var att jag var trött eller om det var sent på kvällen för jag tänkte inte så mycket på vad jag gjorde och jag var stressad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till fivem och inte hade koll på alla regler men nu när jag kört fivem ett längre tag har jag koll på reglerna och jag brukar alltid lära mig av mina misstag genom tex. i det här fallet så kommer jag verkligen tänka till innan jag gör något och absolut inte göra om det och istället åka på vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på vad man får göra och inte dvs reglerna och att bara åka på den normala vägen och inte behövt åka upp för ett berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid tänka efter innan jag gör något och att inte ta dumma beslut som jag gjorde i det här tillfället och att oavsett om jag är trött tänka på vad jag gör och att alltid tänka på konsekvenserna av en händelse.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top