Nekad Gustav Yarre | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Bitr chef

Vad heter du IRL? Mitt namn är Viktor

Vad heter du på discord? Jalapeno888

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i lite mera än 1 år med pauser

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på ett sätt att jag kommer i första hand att det är många anställda och därefter att det som är anställda är kompetenta arbetare i jobbet detta eftersom jag tycker att det är en av det viktigaste punkterna och att det finns många antsällda som utgör hög aktivitet som inte gär lalliga saker då dom anställda kompetenta. Jag kommer Sammtidigt ha det som ett stort mål men även att får aktiviteten att bli extremt bra eftersom är väldigt bra med en bilförsäljning som är öppen alltid när det finns köp glada kunder Därmed kommer jag försöka att göra ett så bra bemötande till en viktig del sen kommer jag att så fort jobbet öppnar kommer jag sätta mig och ta intervjuer med folk som är kompetenta och gärna vill börja jobba detta typ en hel kväll och sen kommer jag göra samarbete med företag som securitas och trygghansa eftersom det båda har starka band för när man köper en bil så vill man ju ha den försäkrad eller hur och därmed drar man till trygghansa sen securitas kommer jag att ta in eftersom det inte ska finnas något lall inne på bilfirman under några omständigheter och folk ska få köpa sin dröm bil med all säkerhet och trygghet sen kommer jag ta väldigt nograna intervjuer och göra så att dem som går ifrån prov anställd till anställd ska vara väl utbildade och veta hur man väljer en bil från punkt början till slut och jag kommer att ta möten varje vecka med alla anställda och det kommer såklart inte vara några trista tråkiga möten det kan tillexempel vara att vi hyr en hel natt klubb har möte och sen fest eller åker till cayo och har komferans möte och fest sen ska det såklart alltid finnas bilar så folk inte behöver vänta och beställa in fordon jag kommer göra jobbet till en ny nivå såklart

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit erfaren på bäckhäst innan och samtidigt som det här scriptet är inne när man försäljer så jag vet exakt hur allting fungerar och hur man gör för att sälja beställa in och anställa eller sparka eller upphöja personer sen var jag i arbetet i unefär 2 månader sen har jag också varit anställd på marja lisas innan och det är precis samma script så att jag vet hur man hanterar jobbet så jag har bra erfarenheter innom yrket

Hur ofta kommer du vara inne? Min aktivitet kommer vara hög jag kommer vara inne varje dag ett par timmar 4-8 timmar och eftersom jag inte är kriminell så kommer jag använda allting all aktivitet och alla timmar på jobbet så jag kommer göra det bra och jag kommer vara inne mycket sen beror det på ifall det är helg eller vardag och ifall jag har läxor jag går i 9 an

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Man kan ej söka till Bitr.

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka