Gustav Yarre
Icke Medlem
- Meddelanden
- 194
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc Styling Chef
Vad heter du IRL? Viktor
Vad heter du på discord? Jalapeno888
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? I 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa massa personer till jobbet jag kommer att göra så att det är öppet så mycket som möjligt och jag kommer att skaffa in folk så fort jag blir chefen över jobbet sen kommer jag att fixa så att alla sitter i dc hela tiden och sen kommer jag sätta rimliga priser
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling innan och då var jag pa så att jag har liksom koll på lägget och vet hur man gör
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne flera timmar per dag och jobba 2 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Viktor
Vad heter du på discord? Jalapeno888
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? I 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa massa personer till jobbet jag kommer att göra så att det är öppet så mycket som möjligt och jag kommer att skaffa in folk så fort jag blir chefen över jobbet sen kommer jag att fixa så att alla sitter i dc hela tiden och sen kommer jag sätta rimliga priser
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling innan och då var jag pa så att jag har liksom koll på lägget och vet hur man gör
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne flera timmar per dag och jobba 2 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja