Gustafsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Gustafsson
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirman
Vad heter du IRL? Victor Gustafsson
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 1600
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har rpat bilförsäljare innan och har väldigt många erfarenheter inom just det yrket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på andra serverar och har en bra koll på anställda och till personalen.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Marcus Svensson och är 30 år gammal mycket stort intresse för bilar både sälja och laga dom, han är en trevlig människa som vill alla väll, han har ett väldigt bra kundbemötande och är snäll och trevlig och hjälpsam.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja är dock inte whitelistad men löser det!
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirman
Vad heter du IRL? Victor Gustafsson
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 1600
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har rpat bilförsäljare innan och har väldigt många erfarenheter inom just det yrket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på andra serverar och har en bra koll på anställda och till personalen.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Marcus Svensson och är 30 år gammal mycket stort intresse för bilar både sälja och laga dom, han är en trevlig människa som vill alla väll, han har ett väldigt bra kundbemötande och är snäll och trevlig och hjälpsam.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja är dock inte whitelistad men löser det!