Nekad gustaf003 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf003

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustaf strandh

Vad är ditt discord namn? gustaf strandh#6975

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Berra Marakon, född 1987. Jag är en kille som har hittat min egen väg i livet, en väg som inte alltid följer de traditionella spåren. Från en tidig ålder lärde jag mig konsten att vara en hustler - att skapa möjligheter där andra bara ser hinder. Det handlar inte bara om att tjäna pengar, utan om att vara smart, resursstark och alltid två steg före spelet.

Jag växte upp i en miljö där inget gavs gratis. Varje framgång jag har uppnått, har jag kämpat för. Det har format mig till en person som inte är rädd för utmaningar, och som faktiskt trivs när saker och ting blir lite knepiga. Det är i de situationerna som jag verkligen kommer till min rätt, när jag kan tänka kreativt och hitta lösningar som ingen annan tänkt på.

Jag är inte den som skryter, men jag är stolt över min förmåga att snabbt läsa av situationer och människor. Det har varit nyckeln till min framgång. Att vara en hustler handlar inte bara om att göra affärer, det handlar om att bygga relationer, förstå människor och spela spelet smart.

För mig är livet en ständig resa av lärande och självförbättring. Jag är inte rädd för att erkänna mina misstag, eftersom jag vet att de är steg på vägen mot att bli en bättre version av mig själv. Jag är alltid på jakt efter nya äventyr och upplevelser, för jag tror att det är genom dem man växer som person.

I slutändan är jag bara en vanlig kille med en ovanlig inställning till livet. Jag är Berra Marakon, en hustler i själ och hjärta, alltid redo att ta mig an vad livet har att erbjuda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med min bakgrund som hustler är jag en mästare på att spinna intriger. Jag kan skapa komplexa och spännande storylines som engagerar andra spelare, vilket berikar den övergripande spelupplevelsen.

Jag har en naturlig fallenhet för att hamna i - och navigera mig ur - kniviga situationer. Det här innebär att jag kan driva fram drama och spänning i spelet, vilket är viktigt för att hålla saker levande och intressanta.

Jag är bra på att bygga relationer med andra karaktärer. Genom att interagera och skapa band eller rivaliteter, kan jag hjälpa till att utveckla andra spelares karaktärer såväl som min egen.

Min erfarenhet som hustler betyder att jag har ett öga för affärer och ekonomi. Jag kan bidra till spelets ekonomiska aspekt, genom att driva affärer, förhandla avtal, eller till och med skapa ekonomiska nätverk och partnerskap.

Jag kan också ta på mig en mentor- eller ledarroll, särskilt för nya spelare eller karaktärer som behöver vägledning. Att dela med mig av min kunskap och erfarenheter kan hjälpa till att stärka communityn och spelets kvalitet.

Som någon som inte räds att tänka utanför boxen, kan jag introducera oväntade vändningar och kreativa lösningar på problem, vilket håller spelet dynamiskt och oförutsägbart.

Kort sagt, jag, Berra Marakon, kan bidra med en djup och varierad spelupplevelse, rik på interaktion, konflikt, samarbete och kreativitet. Mitt mål är att berika servern med min karaktärs unika personlighet och förmågor, skapande en oförglömlig upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du i ett rollspel eller scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan eller motparten, snarare än din egen karaktär. Detta görs för att berika berättelsen, skapa mer intressanta och dynamiska situationer, samt främja samarbete och djupare karaktärsutveckling. Målet är att förbättra den övergripande spelupplevelsen snarare än att enbart fokusera på att "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? OOC (Out Of Character) In-Game Det är inte tillåtet att prata OOC In-Game. Väl inne i din karaktär får du tänka på att du befinner dig just i karaktären, du kan inte prata om saker som är utanför dens liv. Det kan t.ex. vara att fråga om någons Discord, eller berätta inne i din karaktär att du spelar på servern Unive Roleplay. Din karaktär vet enbart att denne befinner sig i staden Unive, inte servern. jag har läst och förstått

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört lite innan men aldrig hittat någon server som jag tycker passar mig men den här tycker jag verkligen om

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är 20 år och spenderar den större tiden av min fri tid framför datorn. och tycker de är väldigt kul och spela på unive

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Intervju tid förlängd, du har på dig till onsdag den 31 januari, klockan 21:50 att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka