Nekad Gurraay722 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurraay722

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Reality/

Ditt Hex-ID: 110000118df19a9

Vad är din discord tagg? Gurray#0087

Vem var det som bannade dig? Quirkz303.

Hur lång tid var din ban? 15 dagar är min ban/14 dagar 15 timmar :)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag stog med bilen bredvid och kollade på?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min bil och körde till där dom grep och sa ingenting satt jag störde inte på så sätt förutom att jag la en börn som höll på i max 2 sekunder, jag stog där lungt och sansat och tittade på gripandet och gjorde inte ett ljud. Och sen sa en polisen som grep killen "vad gör du här?" och då insåg jag att dom tyckte det var störande med en bil som stog vid dem. Så jag körde iväg och trodde det var lungt för dom kunde ju fortsätta med gripandet och var inte i vägen. Iallafall så när jag körde iväg så blev jag utsparkad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig för att jag fick ingen varning om att jag stog för nära eller att jag störde. Det var en lång ban också (15 dagar) för något som inte störde. Jag sa ingenting och skadade ingen utan bara kollade på. Om det är roleplay så antar jag att det ska vara verkligt och i verkligheten hade man fått en varning för polisen skjuter ju bara inte gärningsmannen utan säger t.ex "backa" eller "stick". Hade jag fått en varning från första början att jag stog för nära eller att jag var störande att jag dragit iväg direkt. För är hyfsat medveten om vad man får göra och vad man inte får göra satt blev chockad. Det hade varit en sak och jag hade skrikit i mikrofonen eller kört över polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I min förra ban blev jag bannad för jag slog till en kompis, vilket jag inte gör längre för att jag vet att man blir bannad av det. Så det har jag slutat med för tycker det är tråkigt när man blir bannad. Och skulle aldrig göra något medvetet om jag visste att jag skulle bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stått så nära, eller bara åkt iväg för visste inte att jag skulle bli bannad om jag stog och kollade på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig vara nära polisen eller ens göra sig synlig för polisen för det verkar vara väldigt störande för dom. Och att läsa på reglerna jäkligt noga satt jag vet exakt vad som är opassande och vad som är rätt. Även att inte sticka ut utan flyta med i strömmen. Dem trodde väl att att jag skulle göra något för att jag stog så nära. Men iaf ska sköta mig i detalj i fortsättningen och aldrig göra något misstänktsamt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka