Nekad Gurra | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Gurra#7473

Hur gammal är du? 2008-10-19 jag vet tt jag bara är 13 år men är väldigt mogen och seriös för min ålder

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 1000 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just Mekonomen för jag har alltid varit intresserad av att jobba som mekonomen och har tidigare gjort det men jag fick bara känslan att det skulle vara jätte roligt att rpa som mekonomen chef och skulle vilja det till 100 procent. Jag tror faktiskt att detta jobb skulle passa mig ingame eftersom min karaktär är en kille som gillar bilar väldigt mycket samt skruva och sånt med bilar. Ifall jag blir Mekonomen Chef så kommer jag ta vara på denna chans och det lovar jag, jag har tidigare vart Mekonomen Chef på en tidigare server så jag har lite erfarenheter där ifrån jag tycker även att jag ska få detta jobb eftersom jag är väldigt aktiv på servern och vill ge alla en chans till att kunna söka till Mekonomen och jobba där och om jag blir så kommer jag ta så många intervjuer som möjligt. jag vill även bli Mekonomen Chef eftersom man lär känna nya människor och får jobba tillsammans med andra. Men jag vill även testa på en ny RP eller vad man ska säga för jag har alltid velat jobba på Mekonomen och att då få vara Chef där skulle var en dröm. Men jag tror att jag skulle kunna utveckla min RP nivå och andras om jag blir Mekonomen Chef. och det är allt varför jag vill bli Mekonomen Chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har int e jätte många erfarenheter förutom att jag har jobbat som mekonom på denna server tidigare så har lite erfarenheter därifrån hur man ska rpa som mekonom osv. Men som chef har jag också lite erfarenheter eftersom jag har vart chef på en tidigare server och tog vara på den chansen så har mycket erfarenheter därifrån T.ex. hur intervjuer går till för har tagit en hel del såna samt hur man RPAR som mekonom och sånt där sen såklart hur man lagar bilar trimmar osv det är väll typ bara dom erfarenheterna jag har men ifall jag blir så kommer jag förmodligen lära mig det här jobbet väldigt snabbt och ta det så seriöst som det bara går. när jag sist var Chef på en annan server på Mekonomen så tyckte jag det var jätte kul tyckte det var rolig RP osv men blir jag Mekonomen Chef här kommer jag kunna utveckla min RP nivå. Men det är just det att jag har inte så många Erfarenheter Förutom alla jag har skrivit nu så kan Tyvärr inte utveckla mer men det här är mina erfarenheter inom jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Micke Göransson och är en kille. Han är 25 år och bor i Stockholm. I Stockholm bor han i kista där alla hans vänner spelar fotboll. Han är född i Kista men föräldrarna är från Pakistan. Min karaktär är lite brun i utseendet men jätte snygg. Han är pollenallergiker och kan nästan dö om han inte tar sin medicine. Hans kläd stil är ganska basic. Inte för mycket, inte för lite. Alla damer älskar han och klädstilen framför allt. Han har 1 familj och sedan 40 i släkten. Karl Conny är ganska intresserad i fotboll men hatar hockey. Han är inte religiös utan han är muslim och tror på gud. Han hatar bilar men älskar mopeder. Hans talang är att han kan stå på händerna och dribbla folk medans han textar sin morsa om att laga mat. Han har bra kunskaper om cylindrar i motorer och allt i en moped. Han kan alltså allt om en mopen no cap. Han har en stor hemlighet som ingen vet. Det är att han gillar killar men ingen av hans vänner eller familj vet om det. Han vill ej säga det till någon eftersom han är rädd om att dom kommer tycka annorlunda om han.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt Ofta aktiv, på T.ex. Vardagar så är jag inne från ungefär 15:00-00:00 men på Helger/lov från att jag vaknar tills att jag somnar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka