Nekad Gunnar Larsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199402599819/

Ditt Hex-ID: 110000155f8458b

Vad är din discord tagg? swe_ludde

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: 1234 df.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staffsen valde att banna mig för att jag körde in på bilfirman men jag skulle sätta in bilen i garaget på bäckhäst för jag skulle byta bil och det var ett garage där inne så tänkte jag att jag kunde byta bil där inne men sen såg jag människor och så tänkte jag att jag skulle rpa socialt och visa min kompis och hans kolegor där inne min nya bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare ringde mig och sa att jag skulle åka till bilfirman för att hans kolega ville sen min nya bil och han ville säga att han fick jobbet.När jag kommer till bilfirman har jag min kompis i den nya bilen och jag väljer att åka in på bilfirman och visa bilen men när jag skulle sätta in bilen så blev jag bannad. Jag körde ju runt lite i garaget på bäckhäst för jag hittade inte var jag skulle sätta in bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har full förståelse över att jag körde in på en bilfirma och jag ångrar det väldigt mycket och jag ska absolut inte göra om det för att jag har jku fått 8 dagar och det är inte alls kul jag vill verkligen kunna spela med mina polare igen på kvällarna nu i veckan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad så mycket på ett tag men jag har varit bannad innan då jag har spelat på unive sedan 2021 men jag har oockså fått 3 till 4 felaktiga bans senaste halvåret.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade gjort så det blirt roligare för alla andra spelare och ställt mig på parkeringen och gått in som man gör i verkligheten jag vet inte riktigt vad jag tänkte den kvällen och det ska inte upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka