Nekad Gunnar Larsson | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2009

Vad heter du på discord? luddebo#7111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Vakta servern och se så att folk lirar riktig RP för det vill många men om man inte kan RP så kan jag kicka eller svbana i 60min och fortsätter dom där så kan jag smsa en Admin eller något som kan banna eller reporta se så att ingen lallar så att denna servern blir som andra svenska servrar som det inte finns någon RP alls för unive ska alltid vara RP server det kommer jag aldrig endra på om jag är servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Kunna banna eller kicka folk som inte kan bete sig som gör servern till lall och inte kan LIRA RP för RP är kul men när det kommer sonna som inte fixa RP så tycker jag inte att dom ska vara kvar på servern så därför vill jag vara servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? kicka eller banna folk som inte beter sig så dom kan sluta att spela RP för det gör dom inte .Jag är inne ofta så jag kan vara lite överallt och banna folk som inte kan bete sig för många vill lira RP och inte lalla för det är inte kul för oss som gillar RP och då förstör dom bara för oss och därför kan dom få svban som varning.

Varför ska just du bli servervakt? För jag vill kunna lira riktig RP utan att folk förstör RPN med att lalla och då kan jag varna dom med en svban för dom kan inte lalla hit och dit för på RP server ska man lira RP som unive men lall servrar är en annan sak men spela inte på unive om man är här för at förstöra RPN för ni lallare är inte roliga så sluta med att lalla på unive och lalla på någon annan för unive är viktig för folk som gillar rp och därför vill jag bli serervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna vakta servern så att inga lallare kommer in och förstör som moddare för då kommer det bli wipe och då har dom förstört för många TEX alla pengar till alla nycklar allt man har. Och då kan jag vakta för jag är inne ofta och är på många ställen inte bara på ett ställe utan överallt typ och som servervakt kommer jag vara på många tjända ställen som piren och titta om någon lallar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Relativt Goda. /Svban (id) Bannar någon i 60 min. /kick (id) Kickar någon ifrån servern, personen kan komma in igen direkt efter. /toggleid Gör så att man ser idet av alla spelare i närheten av en. /togglename Gör så att man ser folks steamnamn /revive (Id) Man revivar någon /who (id) Man kollar om en person har medlem eller krim. /ooc Skriver ut i ooc chatten till alla /sv Skriver ut i servervakts chatten, finns säkert mer men detta är vad jag kom på nu.

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans s Har fått runt 3 bans på mina 700 timmar men det var i början av mitt rpande då jag inte var så insatt i mitt rpande som jag är nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka