Accepterad Gunnar | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
493
Reaction score
14
Användarnamn: Gunnar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kanonfart/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: salty kid

Vad är din discord tagg? sylox#5436

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en helikopter med en kompis så helt plötsligt kommer det en bil och börjar skjuta. Då tänker jag ju såklart att jag ska springa därifrån för att undvika att bli rdm:ad. Men rätt var det är så blir jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att man inte ska kunna springa om man är skjuten och att om man gör det är powergaiming. Men jag fick ett skott i axeln och sedan tog jag mig cirka 5 meter till innan jag fick ett skott i huvudet och dog. 5 meter kan man ta sig med ett skott i axeln. Speciellt om det är skottlossning och adrenalinet kickar in.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny i staden blev jag bannad för sunt förnuft eftersom jag körde för snabbt i en tät stad. Det har jag ny på en lite högre nivå av RP förstått är fel och har inte gjort om det så absolut har jag lärt mig nånting. En annan gång blev jag bannad för powergaming men de var ett missförstånd och blev unbannad snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ju inte kunna springa jätte bra om jag blir skjuten men eftersom det var powergaming hoppas jag ni förstår att jag springer därifrån för att inte bli av med mina saker i RDM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag borde inte springa av ett skott oavsett var i kroppen de träffar eller om de är felaktigt att de skjuter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka