Accepterad Gunilla | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunilla

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Gunilla

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868452014/

Vad är ditt discord namn? Gunilla#9527

Vad är ditt Hex-ID? 11000013621d2ae

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Han har precis flyttat ifrån och kommit hit för att hitta ett passande jobb. Denna godtrogna och modiga karaktär har väldigt lätt för kvinnor och har även inga problem med att skaffa nya vänner. Han är 22 år gammal. Han gör många olika aktiviteter på fritiden såsom att hänga med polarna, gymma och kanske dricka några bärs ibland. Ett av hans stora intressen är bilar och har som mål att någon dag ha råd med att köpa en Lamborghini. Han älskar djur och hundar har ett speciellt ställe i hjärtat för han. Men det får bli när han har tid och pengar att kunna försörja han själv och hunden. Han vill skulle aldrig skada någon utan anledning men han vill ha vapenlicens med det är enbart för att han ska kunna känna sig säker på gatorna. När han var liten så drog hans pappa vilket har gjort så att han har svårt att lita på folk men andra litar väldigt lätt på honom. Det har ärrat han och han har fortfarande inte hittat vart hans pappa är även fast han har letat i över 10 år.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tycker att det är roligt att spela GTA RP och jag har erfarenhet av spelet. Den har server verkar också vara seriös och rolig.

Hur många timmar har du på FiveM? 12 h

Utveckla gärna ditt svar på "Varför ska just du bli whitelistad?"
Annars såg det bra ut!

Jag har tycker att det är roligt att spela GTA RP och jag har erfarenhet av spelet. Den har server verkar också vara seriös och rolig. Jag har också en hel del vänner som spelar på eran server och skulle vilja spela med dem. De har också sagt att det här är den bästa svenska rp servern vilket verkar sant från vad jag har sett. Jag kommer även att vara en aktiv och trevlig medlem på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka