Accepterad GunAnarchy | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GunAnarchy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvard.F

Vad är ditt discord namn? gunanarchy

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak och är 21 år gammal, han flydde till Sverige från svält och fattigdom i Ukraina när han var 4 år med sin mor o äldre bror. Han hade det svårt i början då han växte upp i en förort till storstan o inte kunde det svenska språket, men han lärde sig så småningom och hitta sin krets. Men hans barndom bestod mest av osäkerhet o fattigdom. Isak var väldigt duktig i skolan. Han har alltid varit empatisk och lugn. Hans omgivning har alltid varit imponerad av hans förmåga att vara lättlärd inte minst dom äldre "kriminella i hans omgivning" Isak såg sin bror gå ner den kriminella vägen och var nära på att följa i hans fotspår. Han bror gick tragiskt bort i en gäng uppgörelse när han var 16 år. Där och då bestämde han sig för att göra skillnad för att inte mer barn och ungdomar skulle behöva gå den vägen hans bror gjorde. Han ville bryta den cykeln som pågår i förorterna. Han vill kunna vara en förebild för dom yngre i samhället som växt upp under liknande förhållanden. Han har nu läst klart gymnasiet och tagit examen med goda betyg. Han har byggt på sitt CV. Han har innan flytten till storstaden jobbat på en fritidsgård i förorten han växte upp i. Där har han med hans empati och lojalitet hjälpt ungdomar så gott han har kunnat att komma iväg från dom äldre och det flashiga med pengar och bilar. Men nu känner han att det är dags att göra större skillnad i samhället. Han märker av att det inte finns tillräckligt med resurser i förorten att göra sån skillnad han vill. Han fick för ett par år sedan under ett samtal med en SYV upp ögonen för polisyrket och såg vilken skillnad man kan göra som polis. Nu har han bestämt sig att tiden är rätt för att söka till polisen och göra skillnad på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas med min karaktär kunna bidra med en intressant och roligt rp. Jag hoppas kunna bidra med en bra och rolig karaktär. Jag hoppas även kunna ta del av ett stort Community inom rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela ett scenario för att ha roligt och kunna ge möjlighet till den andre motparten att vinna ett scenario rp går ut på att ha roligt ibland blir det vinster och ibland förluster det viktigaste är att ha roligt under tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Combat logging innebär tex att jag försöker att komma undan ett scenario genom att logga ut. Social Rp det innebär att du ska försöka lösa scenarion tex genom att integrera och prata med motparten inte skjuta direkt, Copbait innebär att jag inte försöker få polisen uppmärksamhet genom att sladda runt framför dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny inom rp, jag har spelat på en annan server i ungefär 2 månader, där jag var aspirant men servern var liten och inte så välfungerande som jag hade hoppats på. men lite erfarenhet har jag byggt på mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är relativt ny men jag försöker att alltid ha roligt, de är anledningen till att vi alla är här.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka