Nekad Gultand | Medlem ansökning [3llee_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish_0259

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? baagaarn

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Ludwig växte upp i en tuff stadsdel där droger, vapen och gänghandel var en del av vardagen. Han blev snabbt indragen i den farliga världen och stod inför svåra val och faror varje dag. Han förlorade många vänner på grund av våld och drogmissbruk, och det kändes som att det inte fanns någon väg ut.

Men en dag hände något som fick Ludwig att tänka om. Han såg en nära vän hamna i en allvarlig situation på grund av droger, och det blev en väckarklocka för honom. Han bestämde sig för att göra en förändring och bryta mönstret som höll honom fången.

Ludwig började söka hjälp och stöd från olika organisationer och människor som arbetade med att hjälpa ungdomar i liknande situationer. Han fick tillgång till rehabilitering, terapi och utbildning som hjälpte honom att förstå orsakerna bakom hans val och ge honom verktygen att göra bättre val i framtiden.

Det var en tuff resa för Ludwig. Han mötte motstånd och frestelser längs vägen, men med stöd från sina nära och kära lyckades han ta sig igenom det. Han insåg att han hade en inre styrka och potential att göra något positivt med sitt liv.

Idag arbetar Ludwig aktivt för att hjälpa andra unga människor som befinner sig i liknande situationer. Han delar sin historia och erfarenheter för att inspirera och ge hopp till dem som kämpar. Genom att sprida medvetenhet om farorna med droger och våld, och genom att erbjuda stöd och resurser, har Ludwig blivit en positiv kraft i sitt samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min kreativitet och engagemang till Unives RP! Jag älskar att skapa spännande och intressanta Scenarion. Jag kan också hjälpa till att utveckla intrigerna och skapa spännande situationer för alla spelare att utforska. Kommer Rapportera in när jag ser ett Regelbrott på servern och göra det till en bra Upplevelse för mig själv och många fler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och spelar din roll på ett sätt som gynnar eller underlättar för motparten att nå sitt mål. Istället för att bara fokusera på din egen vinst eller framgång så att båda ska ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm: Dödar Någon Utan Anledning- Vdm: Använder sitt fordon som vapen- Metagaming: Tar info från tillexempel Discord när man är ig- Copbait: När man försöker få polisens uppmärksamhet på något sätt- Powergaming: När man inte Rpar på sina skador- Fearrp: Att man bokstavligen bara skiter i sitt egna liv bryr sig inte om man blir skjuten tillexempel- Nlr: Att man inte får komma ihåg nånting från ett Scenario om man har dött i det Scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Då jag har varit Medlem här innan men gjorde ett dumt misstag att byta Server till en som Stängdes ner väldigt fort och nu Väljer jag att gå tillbaka till Unive då jag gillar denna servern väldigt mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte!

Jag valde att Uppgradera min ansökan från den jag gjorde igår! Skrev en helt ny Historia!

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka