Nekad Guleed | Beslut Överklagan [Knugen] [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Ditt discord namn: mustibb

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, redlist 2 mån samt ban.

Vem/vilka tog beslutet? 9jonte, LUDDE, Emil!, knugen, Enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sa till en person som jag blev arg på att han lespar samt för att jag skrev ut att alla som går med personens uppköps dc kmr bli skickade ur dcn.

Hur är beslutet felaktigt? Jag ska vara helt ärlig och ta ansvar för det jag sagt. Ja jag sa till personen att han lespar men jag har en aggressionproblem där jag lätt tar ila upp ifall dem säger något till mig. Wazy upphetsade och provocerade mig när han skrev till mig vad leker du och frågade mig ifall jag tog åt mig. Jag blir lätt sur över sånt men jag ersänner att jag gick över styr genom att säga det jag sa till hnm. Jag hade kunnat be om ursäkt isstälet för att åka på redlist enligt mig. Sen det med att jag skrev att dem som går med hans uppköp så riktar jag på att dem blir skickade ur dcn och inte har tillgång till mina kanaler i mitt gäng, Jag hade tagit ett vidare scenario med dem ig och it tagit de som hänt ooc ig. Hade tex sagt till dem jag ska rensa er osv. Men jag tänkte inte riktigt till när jag skrev ut det där, man gör misstag ibland och jag gjorde ett där men nu i efter hand så ksk de var fel men jag hade inte det med meta i åtanke. Jag hade kunnat tagit en ban för meta saken samt en krim varning hade varit helt okej med mig jag blir varnad för jag inte tänkte till och då kmr jag självklart inte göra om det ifall jag redan blivit varnad så jag tycker det hade varit en rätt bestraffning för det jag gjorde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1263851952719265872/1326892642512146472/image.png?ex=67811492&is=677fc312&hm=c73467fddfa86a032299b21906080011e1f3b62af5e08ed09486c930b1418853&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka