Guld/David ok
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kungguld/
Vad är ditt namn i verkligheten? David
Vad är ditt discord namn? David ok
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Alfred Nillson är en ung man på 21 år. Alfred är född i Sverige men hans föräldrar har ett annat ursprung. Just nu har Alfred en tuff period då han måste åka voi till sitt yrke som skogshuggare, Han har varken körkort eller bil. Hans dröm är att kunna flytta hemifrån och äga en fin bil. Alfred har en lättare koncentrationssvårigheter, med det påverkar inte hans liv så mycket. På helgerna gillar han att festa med sina vänner och ha roligt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat en del på Swedish Knight och inspire. Mina vänner köpte senare upp inspire så jag har en del erfarenhet på hur servrar fungerar och på hur man spelar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor server med mycket spelare som verkar ha en hyffsad rp.
Hur hittade du Unive? Jag googlade bra svenska fivem servrar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha en rolig stund
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? David
Vad är ditt discord namn? David ok
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Alfred Nillson är en ung man på 21 år. Alfred är född i Sverige men hans föräldrar har ett annat ursprung. Just nu har Alfred en tuff period då han måste åka voi till sitt yrke som skogshuggare, Han har varken körkort eller bil. Hans dröm är att kunna flytta hemifrån och äga en fin bil. Alfred har en lättare koncentrationssvårigheter, med det påverkar inte hans liv så mycket. På helgerna gillar han att festa med sina vänner och ha roligt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat en del på Swedish Knight och inspire. Mina vänner köpte senare upp inspire så jag har en del erfarenhet på hur servrar fungerar och på hur man spelar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor server med mycket spelare som verkar ha en hyffsad rp.
Hur hittade du Unive? Jag googlade bra svenska fivem servrar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha en rolig stund
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.