Nekad guggovic | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Guggovic

Ange ditt födelsedatum 21 September 2021

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag typ 6 timmar och ok jag inte är på datorn nås jag lätt på dc på mobil

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen april

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Typ 5. Jag kan inte se jag är i Spanien

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi ska dva bilar, hålla koll på servern medans staffsen gör annat och vi ska använda oss av sv bans och kicks. Medans vi får rpa och samtidigt kunna hålla servern professionell och inte lalla och visa bra exempel för de andra spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till att göra servern mindre lallig och fortfarande kunna rpa. Jag har även mycket erfarenheter och varit det innan. Men också kunna se till så att folk inte gör regelbrott bara för att det är ställen där inte staffs speccar då kan bi servervakter skicka in det till andra staffs så får de reda på det och senare kommer kunna ta åtgärder

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man revivar under scenario eller revivar för att man inte pallat rpa sig till sjukan, du kickar dina kompisar för att ha skoj eller bara för att visa att man har mer makt än dem. Eller att man bannar folk för att de bara är någon nu inte gillar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka