Accepterad Guffy42 | Medlem ansökning [kerstin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guffy42

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017555591/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Good'ol Guffy#9487

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en gammal avlägsen Militär som oftast har på sig gammal camoflauge för att visa sin repekt till sitt land. Han heter Lunabelle Lundell. Han har sedan länge haft en väldigt ensamt liv med lite interaktion med familj och kompisar, eller mer exakt han har inga. Han är ganska introvert och går ofta med på saker han inte vill då han inte har modet att säga emot. Han känner sig ensam och önskar att skaffa sig kompisar. De enda kompisarna som han har skulle vara hans bilar. Han älskar bilar eftersom att det är det närmsta han kan komma till levande själar som kompisar. Han är 64 år gammal med inte alltför mycket att leva för. Han dröm är att jobba inom fordon (Falck, Vianor, Autoexperten, Marja-Lisa osv).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att mina kompisar är det och känner att jag missar en stor del av Unive genom att inte vara medlem på servern. Jag vill dessutom bidra till att göra Unive till en bättre rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är en väldigt stor Svensk server som har mycket folk där det är ett socialt samhälle där folk känner varandra och det tycker jag är väldigt kul att både vara med i och att se på.

Hur hittade du Unive? Via min kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att för det mesta ha kul och spela som en karaktär i en annan värld, mitt mål är egentligen att ha kul och kunna gå med i det här inre samhället som är Unive, jag vill att det också ska bli en seriös och bra RP och därför bli medlem för att bidra till en seriös RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna ha roligt som min karaktär inom spelet och kunna spela spelet med så bra RP som möjligt. Jag vill bli medlem för att kunna komma längre in i RPn och skaffa bättre jobb osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men har varit det förut.

Tillbaka