Nekad Guffy42 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guffy42

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil och Mc

Vad heter du IRL? Eric

Vad heter du på discord? Good'ol Guffy#9487

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 55 h men har innan kört fivem på ett annat steam konto cirka 50 h till

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Saras eftersom att jag vet att jag kommer att jobba där väldigt ofta och jag kommmer hålla igång personalen hela tiden så att dem som jobbar har en bra jobb effektivitet. När jag varit på Saras nu och försökt att köpa bilar har det alltid varit väldigt kaos, sist var det en man som tog åratal på sig att köpa en bil då han var så envis och klumpig. Jag skulle vilja få personalen att kunna agera snabbare och bättre i sådana situationer genom att exempelvis leda bort honom från kön till en annan personal så dem kan snacka ensamma utan att blockera upp kön. Jag tror verkligen att jag kommer kunna hålla uppe stämningen och dessutom hålla uppe effektiviteten på denna firma. Jag kommer dessutom endast anställa rätt folk som jag kan se att de är aktiva och hårt arbetande vilket kommer kunna leda till bättre öppettider och maximera kund köpen så att firman växer. När jag är på Saras och det är öppet kommer jag se till att allting går så bra och se till att personalen beter sig rätt och med rätt menar jag att dem hanterar kunderna på så lugnt och sansat sätt som möjligt men samtidigt så effektivt och vänligt också. Jag känner att jag kommer kunna göra Saras Bil och Mc bättre. Jag som chef kommer försöka prata med personalen som att det är mina bästa kompisar och dessutom ifall situationen kommer upp där en personal beter sig väldigt dålig har jag inget problem med att vara sträng och ta ett snack med den här personen. Jag kommer kunna ta bra hand om firman och jag vill att den ska växa, jag vill också att firman ska kunna klara att skaffa sig mottot "snabbt och effektivt med kvalité". Jag kommer att komma på med förbättringar till företaget hela tiden och kommer dessutom gärna ta in förslag från både personalen och våra kunder så att Saras kan förtsätta att förbättras och växa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat inom Saras i mitt liv men anledningen varför jag ansöker om chef är eftersom att det alltid är så rörigt där, jag fattar ingeting när jag kommer in innanför dörren ibland så är det ingen vid disken ibland så är det en massa folk som står i kö och det är någon personal som har svårigheter. Kön är väldigt ofta otroligt lång och allt går väldigt långsamt. Jag fattar inte hur det kan vara så rörigt därför vill jag ta tag i chefs jobbet och skapa en en bättre milj för att lättar kunna sälja och köpa bilar. Min karaktär i spelet har däremot jobbat inom militären i 20 år och där har han varit major och styrt och tränat väldigt många därför tycker jag att han kan klara och hantera chefs jobbet på ett bra sätt så att allting går som det ska. Dessa militära erfarenheter är väldigt bra eftersom att han har själv varit med hur man ska kunna lära folk.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gruffy Bengtsson, han är 60 år gammal med 20 års erfarenhet inom militära tjänster därav varit major. Han tappade sina föräldrar när han var liten och var väldigt deprimerad som ungdom, men hans militära tjänst har satt snurr på hela hans psykiska hälsa då han har fått en massa dicisplin. Nuförtiden är han en väldigt utåt person och han är väldigt aktiv som individ och har en drift att kunna ha ett bra jobb där han kan utnyttja sina kunskaper. Han jobbar väldigt effektivt och planerar vad han ska göra han tar allt han gör väldigt seröst då militären har lärt honom det. Han kan väldigt mycket om bilar och motorer då han har ett väldigt stort intresse för det. Ett av hans mål är att kunna få jobba på Saras eftersom att han inte gillar att se när det är så stökigt inne på en professionell bilfirma. Han absolut hatar när det är stökigt och oording, han vill att allt ska vara i ordning och att det ska vara rättvisst. Han har då sätt så mycket dåligt när han varit på Saras (att det är väldigt stökigt och inte koordinerat på något sätt) att han vill själv bli chef där för att kunna sätta igång alla där och få till en bättre arbetsmiljö.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar gå in varje dag efter skolan men det kan hända att 1 dag i veckan går miste då jag har jobb.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, jag har ju spelet ända hit jag tycker det är en väldigt bra och rolig server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Jaha? Bosse hade lagt upp igår att ni sökte chef till Marja, Saras, Qpark och Khalifa, såg heller ingen ansökan till Saras

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka