Accepterad GuckiHi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GuckiHi

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? gucki.

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anticheat bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av anti cheatet pga jag tog pengar ifrån ett h fack vilket var jättemycket så de trodde jag hade moddat till mig de själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och sprang runt där och försökte hitta någon bil jag kunde ta då mina bilnycklar var borta till mina bilar, jag springer runt på området i kanske 20 minuter och sen rör jag mig uppför gatan, där seer jag en bil stå parkerad en bit bort, övergiven. Jag springer till bilen och ser att den är sönder, av rutin kollar jajg först trunken och sedan h-fack, i h-fack ser jag att det låg kontanter och utan att egentligen tänka på sjjälva summan som var där så tog jag bara kontanterna rätt hastigt och tippade på att det max var några tusen, blir därefter bannad direkt och när jag ser tillbaka på klippet ser jag klart och tydligt att det är flera miljoner det handlade om, så anticheat bannade mig för att de detectade att jag skulle vart en moddare. Klipp på beloppet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/j8UPzMEOKKM9nlJ8m?invite=cr-MSx4SmssMTI3NzM3NTEs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättslig bann då anticheat gjjorde sitt jjobb, skulle någon modda in de där pengarna ska de såklart åka på bann direkt vilket jag fick, bara att jag själv inte moddade in de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger tidigare, de flesta var när jag var ny får ca 3 år sen och jag inte kunde grunderna till fivem och trodde det var som gta online med voice chat, sen lärde jag mig att man skulle rpa istället och leva sig in i en karaktär osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att bara ta pengarna skulle jag kollat hur mycket det var, och när jag då skulle sett summan skulle jag tydligt ha sett att det var inmoddat eller glitchat/dupeat och därefter reportat till en staff att det är fullt med pengar i det där h-facket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid dubbelkolla så jag inte tar moddade items och inte heller kanske kollar h-fack på random bilar i stan, ganska dåligt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka