Nekad grundish | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grundish

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? grundish

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Bengt är 21 år, har släkt och familj från England, flyttade till Sverige med sin familj när han var cirka tre år på grund av pappans yrkesmöjligheter som polis. Han träffade också Hugo och de blev snabbt goda vänner. Han flyttade hemifrån nyligen och hans resa fortsätter här på unive. Bengt är ganska lugn av sig, så länge ingen bråkar med Hugo eller han själv. Hans mål i staden är att bli polis tillsammans med Hugo. Hans intressen är att köra bil, hänga med Bengt och prata med främlingar och jag älskar att spela ishockey och fotboll ett annat intresse är att kolla på bio och hjälpa hemlösa så att alla kan leva ett bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra tills erven med tex att jag kommer ha en bra rp nivå och alltid försöka ha det så serven kommer framåt och jag kommer även vara mycket aktiv och göra roliga men seriösa scenarion på serven så det blir så bra rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RPa med sunt förnuft och kan tänka från andras perspektiv, man ska också kunna spela vissa scener för den andras vinning. Exempelvis om polisen försöker stanna dig stanna så att polisen kan göra sitt jobb och vinna scenariot. Det kaknske inte e kul för mig att åka fast men bra för polis rpn

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på många olika serverar och på denna innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad:
Anledning:
Utveckla lite mer om din karaktär. Dra ut på det istället för att skriva en sak, motivera varför du tycker så.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka